Klachten

Ontevreden?

Invivo Clinics voldoet aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) en is aangesloten bij de geschillencommissie Zorg algemeen. Naast deze geschillencommissie kan er ook gebruik worden gemaakt van het klachtenloket Zorg.  

Heb je klachten over je behandelaar of Invivo Clinics?
Dagelijks doen wij onze uiterste best op jou goede zorg te leveren. Het kan natuurlijk voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. In dat geval kun je dit het beste bespreken met je behandelaar en komen jullie hopelijk samen tot een oplossing. Vaak is een persoonlijk gesprek waarin je aangeeft waar je tegenaan loopt ook voor jezelf erg prettig en is dit soms voldoende al om een probleem op te lossen. Mocht dit gesprek toch geen goede oplossing bieden, kun je een gesprek aanvragen met de leidinggevende van de behandelaar.  

Wij zetten ons in om je altijd zo goed mogelijk te helpen. Ondanks onze inspanningen kunnen er echter toch situaties ontstaan waar je het niet mee eens bent. Je wensen en mening nemen wij zeer serieus. Verbeterpunten en/of klachten zijn een waardevolle bijdrage aan de verbetering van onze dienstverlening. We nodigen je in dat geval uit om je verbeterpunt en/of klacht met ons te delen via dit  formulier. Onze interne klachtenfunctionaris zal je verbeterpunt en/of klacht op een gepaste wijze proberen af te handelen.

Heeft dit niet het gewenste resultaat tot gevolg, dan kun je overwegen om een klacht in te dienen bij het Klachtenloket Zorg van de Geschillencommissie Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert je klacht met informatie en advies op te lossen en brengt je in contact met een externe onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen jou en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. Je bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl. Voor meer informatie kun je kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/   

Heeft dit ook niet het gewenste resultaat tot gevolg, dan kan de klacht worden omgezet in een geschil bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt je geschil en je ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat jij en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijk je op  www.degeschillencommissiezorg.nl.

Klachten over je zorgverzekeraar
Voor problemen met je zorgverzekeraar over bijvoorbeeld de vergoeding van je behandeling kun je terecht bij de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). 

 

Amstelveen
020 – 7670378

Zeist
035 – 8200988
Bel ons geheel vrijblijvend. We staan je graag te woord!

Maak een afspraak

Laagdrempeligheid is voor ons een voorwaarde voor goede zorg. Daarom hebben onze organisatie zo ingericht dat je na je intakegesprek snel kan starten met de behandeling.

Laagdrempelig

Het Freedom of Movement programma is anders dan andere therapieën die ik heb gehad. Dit heeft echt iets veranderd. Ik ben dingen gaan doen!

Aan het woord

Nog plek vrij: Mindfulness

Nieuwe Mindfulness trainingen starten weer binnenkort, klik verder voor de data en tijden.

Meer informatie
Contact aanvragen