IF YOU CHANGE NOTHING, NOTHING
WILL CHANGE
Klachten
Klachten en kwaliteit
Invivo Clinics vindt een goede klachtenbehandeling belangrijk.
In de eerste plaats voor u: om ervoor te zorgen dat het probleem, dat de aanleiding is voor uw klacht, wordt opgelost. Maar ook voor ons: door middel van de klachtenbehandeling kunnen tekortkomingen binnen de organisatie aan het licht komen, die anders misschien verborgen zouden blijven. Een goede klachtenbehandeling zorgt dus voor betere kwaliteit van behandeling. Ons doel is dat u tevreden bent over de behandeling die u van Invivo Clinics ontvangt.
De medewerkers van Invivo Clinics doen hun uiterste best om u een zo goed mogelijke behandeling te bieden. Toch kan het voorkomen dat u over bepaalde onderdelen van uw behandeling niet tevreden bent. Als dat zo is, kunt u daarover een klacht indienen. Klagen is niet altijd makkelijk. Het is voor uzelf, maar ook voor ons, echter belangrijk dat u uw onvrede uit en dat u iets met uw klacht doet.
Klachtenregeling
Invivo Clinics heeft een klachtenregeling voor cliënten. Deze regeling is gebaseerd op wettelijke regelingen:
- de Wet Klachtrecht Cliënten Zorginstellingen (WKCZ), die voor iedere cliënt geldt;
- de Wet Bijzondere Opnemingen in Psychiatrische Ziekenhuizen (BOPZ), die speciaal geldt voor onvrijwillig opgenomen patiënten.
Klachtenreglement Invivo Clinics versie 4 – juni 2021
020 – 767 0 378
Bel ons geheel vrijblijvend. We staan je graag te woord!
Laagdrempeligheid is voor ons een voorwaarde voor goede zorg. Daarom hebben onze organisatie zo ingericht dat je na je intakegesprek snel kan starten met de behandeling.
Het Freedom of Movement programma is anders dan andere therapieën die ik heb gehad. Dit heeft echt iets veranderd. Ik ben dingen gaan doen!
Nog plek vrij: Mindfulness
Nieuwe Mindfulness trainingen starten weer binnenkort, klik verder voor de data en tijden.
Meer informatie